מחקר

الخميس، 18 فبراير 2010

גלובל מרקט חדשות 12/02/2010

גלובל מרקט חדשות 12/02/2010



של אנליסט פיננסי ניל Faleh Jawabra



האירו יציב שנערך ביום שישי לאחר ירידה של הפגישה הקודמת, אך נראה פגיע להפסדים נוספים על ידי רגשות של אכזבה בקרב משקיעים בשל חוסר של פרטים פסגה של האיחוד האירופי על תוכנית להציל את יוון חב בכבדות.
שמר הסחורות-המטבעות מקושר כגון דולר אוסטרלי קנדה רווחי רחבה על ידי עזר ההתאוששות של התיאבון לסיכון בקרב המשקיעים. התאושש שוקי המניות הסחורות ו, הנתמכות על ידי סין מקווה כי בקרוב הציג לצמצם את האשראי.

במסחר מוקדם אסיה, האירו היה יציב ב-US $ 1.36801, מעט שונה מן המסחר בארה"ב מאוחר ביום חמישי כאשר הגוון של 0.3 אחוזים. הוא נפל על 1.35945 דולר ארה"ב עבור חמישי, לא רחוק לרמה הנמוכה ביותר זה שמונה חודשים על וחצי $ 1.35777, שפגעה בשבוע שעבר.

האירו היה שטוח מול המטבע היפני ב 122,777 ין, לאחר ירידה של 0.6 אחוז ביום חמישי. זה היה על התמיכה של הדולר כנגד המטבע היפני כמו מחיר היכה 89.74 ין, ללא שינוי מהרמה שלה בניו יורק ביום חמישי כאשר נפל כ -0.3 אחוזים

דולר ארה"ב:

הפסדים דולר כנגד הין ו עלה מול האירו מאחרים שלושה שבועות ביום חמישי אחרי הנתונים הראה תביעות מובטלים בארה"ב נפל בשבוע שעבר. וגם את מספר חיילי ארה"ב אשר הגישו תביעות אבטלה חדשות עבור נפל יותר מהצפוי, את תחייתו של הביקוש למטבע האמריקני.

בפגישות הראשונות בחולשתו של הדולר מול 13 מתוך 16 ביותר הנסחרות עמיתיהם אחרי המנהיג של הנציבות האירופית בבריסל אמר Mwoli האיחוד האירופי הגיעו להסכמה על עסקה עם יוון על משבר החובות. הדולר נפל מול גבוהה יותר ותרן מטבעות כמו הדולר האוסטרלי וניו זילנד דולר והאיחוד האירופי Merseyside הגיעו להסכמה כדי לסייע ליוון כתובת הגירעון בתקציב שלה.

עם מספר נתונים חשובים Alatlaekaya צפוי היום. לדולר זה יכול לחוות פאס התנודתיות שלה לפני תום שבוע המסחר, בשעה 13:30 GMT, ואת כלכלת ארה"ב תפרסם את הדוחות שלהם, המכירות הקמעונאיות, ולתת למשקיעים רעיון איך גם בארה"ב בחודש שעבר Odaoualaguetsad , ואם זה היה באמת מחלים באופן צפוי ביותר, ואת אוניברסיטת מישלן ההודעה של צרכנים, כי הדו"ח שפורסם במלואו 14:55



היורו:

למרות המטבע האירופי נפל לרמה הנמוכה ביותר שלה במשך שמונה חודשים חדשה, לשקול מחדש את נקודת השפל נגע בשבוע שעבר, על רקע חששות כי הצרות הפיננסיות של יוון חברי היקפיים אחרים של האיחוד האירופי, הפסיקו את הצמיחה באזור.

עבור מטבע אחת גם נפל נגד הין היפני ואת לירה שטרלינג אחרי המנהיגים ביקש Alo'rourbeyen לתמוך יוון עם ביטויים של תמיכה בפגישת הפסגה ביום חמישי, אבל לא הצליחה לייצר התחייבויות בטון, האירו ירד ל 0.6 מול הין היפני ל ¥ 122,766, ואיבד 1.1 אחוז נגד לירה שטרלינג על פני 87,100.

המטבע האירופי עומד לתקופה של חמישה שבועות ברציפות מול הדולר האמריקאי כפי הפסדים שנוצרו על ידי מנהיגי אירופה איך הם השאירו את הדלת פתוחה עבור האיחוד של נורמות האירופי, תצטרך להגיב על גל חדש של התקפות ספקולטיביות על איגרות חוב מיוון, או במדינות אחרות כגון ספרד ופורטוגל, שגם הם נאבקים כדי לרסן הגירעון בתקציב.

בשנת Theip המסחר האירו ירד לשלושה אחוזים ב שבטים נמוך 1.36800 שלה יש בבית 1.35955 דולר ארה"ב, האירו עלה גם את סיום 1.38022 קודם לכן, לאחר ההודעה על ידי הנורמות האירופיות, Almsttmarenerkazhon Jawadz ואת האפשרות הנוכחי על הדולר 1.35500 ו 1,35000, מציע האירו יכול בקרבת רמות אלה



לירה סטרלינג:

כצפוי, הבנק המרכזי של אנגליה שמר שיעור הריבית העיקרי ללא שינוי ברמה של 50% .0, הבנק השעתה את יישום ההקלות כמותי עדיין הגיעה לרמה כי ההחלטה של 200 billion pounds כבר בילה את הסכום הזה על הממשלה ועל חברות להמריץ את הכלכלה ולגרור המיתון העמוק ראה מאז סוף מלחמת העולם השנייה.

מדד מנהלי הרכש עלה ל במגזר הייצור ל 7 .56 נקודות בחודש האחרון, לעומת 1 .54 נקודות, אשר היה אמור להיות רשום, וגבוה יותר את הנקודות 1 .51 שנרשמה במדד בחודש הקודם, המעידים על התאוששות מהירה והתאוששות חזקה של הפעילות במהלך החודש הראשון של השנה. מצד שני, מדד מנהלי הרכש של מגזר השירותים, הושפעה על ידי התנאים שנוצרו על ידי מזג אויר גרוע על בריטניה, מדד זה ירד ל 5 .54 נקודות בינואר לעומת 5 .56 נקודות בדצמבר

המדד ב "Nationwide ביטחון" הצרכן עד כדי 73 נקודות, לפני רק שלוש נקודות נמוך יותר מאשר בחודש הקודם, אבל הוא כל כך גבוה היה 34 נקודות מעל פני שלה באותו חודש אשתקד כאשר המשק היה שקוע במיתון עמוק. ברור כי זה משפר את הביצועים אופטימיות על הכלכלה בכללותה



ין יפני:

מניות אסיה עלו ביצועים מורגן סטנלי קפיטל אינטרנשיונל אסיה פסיפיק על רווחי Alasbuabh Alaolyvi ארבעה שבועות, אופטימיות לגבי הכלכלה העולמית דאגה התגבר על המשבר היווני, ויפן של Nikkei 225 Stock Average מתקדמים לפי אחוזים על אחד, ואילו בהונג קונג מדד Hang Seng על ידי ארבע אחוז, ועל השווקים ביפן היו סגורים במשך החג אתמול, כאשר מורגן סטנלי קפיטל אינטרנשיונל אסיה פסיפיק למעט המדד ביפן טיפס ביותר מאז פבואר 3.

ואת הין היפני היו הנהנים העיקריים מאז סוף חודש Almadiost פחדים הגוברת כי קצב הצמיחה הגלובלית תאט את הבעיות מקבלים התפשטה מיוון ספרד ופורטוגל, כתוצאה של ספקולנטים בנוי עמדות קצר התקליטים מזמן הין היפני, אשר דחפו את המטבע לאי עולה בתקופה האחרונה .

זהב שחור:

מחיר הנפט הגולמי עלה ב חמישי, מעקב אחר סחורות התאוששות Pather מניות בוול סטריט לאחר הבטחה לתמוך באיחוד האירופי, על יוון, את מזג האוויר משבר החוב.

מחירי הנפט עלו באחוז אחד אל מעל $ 75 לחבית, כאשר היא התוכנית גובשה על ידי מנהיגי Alurbiien התמיכה של יוון עורר את העניין של המשקיעים בנכסים מסוכנים. עם זאת, עדיין היה חשש אם הסוחרים הסיוע הללו יהיה מספיק כדי למשוך את יוון של המשבר הפיננסי, נפל האירו מול הדולר בארה"ב כתוצאה מכך.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق