מחקר

الخميس، 18 فبراير 2010

במהלך המסחר במט"ח אסטרטגיות חדשות שבירה

במהלך המסחר במט"ח אסטרטגיות חדשות שבירה

המסחר במטבע טכנית אחרי החדשות הכלכליים המשפיעים על שוק המט"ח, מבוססת על העובדה ברור כי פעם את השוק הפך את החלטתו על ההשפעה של חדשות של מה את השוק, היא בסופו של דבר הוא העדיף לנוע בכיוון.
שיטה זו של המסחר ניתוח היסוד במט"ח, על פי אותו יתרון חשוב הוא שאינך נושא לנקז את עצמך רגשית ניתן לייצר במהלך המסחר לפני החדשות.

סבלנות מפתח הנרתיק: חכה 20 דקות לאחר פרסום הנתונים
האסטרטגיה המועדפת היא פשוט להמתין עד כ -20 דקות לאחר פרסום הנתונים וניתוח רקע, ורק לאחר מכן על מנת את העסקאות ואת הסחר עם המגמה של השוק. אבל לזכור, כי הוא פועל בעת שימוש בשיטה זו של סחר, חייב להיות זהיר במיוחד כאשר מתעסקים לעיתונות נדיפים בטבע כגון משכורות או שאינם ארה"ב-שאינם החווה-אישה mahram (לא ארה"ב, שכר חווה).
דרך נוספת של המסחר, על פי מהדורות החדשות היא לנצל את כיוון השוק על סמך הנכון רמות פיבונאצ 'י. באופן כללי, אם הערך הממשי של אשר הוכרז שונה מאוד לערך צפוי, יגרום מחירים גבוהים יותר בכיוון אחד. במקרים אלה, לעתים קרובות היא מלווה את העלייה הראשונית פיבונאצ 'י בתשלום, אשר בדרך כלל גורם תהליך לקצור את הרווחים.

רמות תיקון פיבונאצ 'י
כאסטרטגיה טובה מומלץ להמתין עד להשלמת הכיוון הנכון פיבונאצ 'י ולאחר מכן להיכנס העסקה, אשר בדרך כלל חוזר הערך של רווחים גבוהים, אם כי חלקם של סיכון גבוה.
כפי שאין דרך ספציפית כדי לזהות את סופו של פיבונאצ 'י במיוחד, מומחים רבים משתמשים בשתי השיטות באסטרטגיה שלהם כדי לנסות לעשות זאת.
אסטרטגיה אחידה: סבלנות פיבונאצ 'י
השיטה הראשונה היא לחפש סימנים לתקנן את תיקון פיבונאצ 'י ואילו השני כרוך מחכה מחיר לחדש את הכיוון המקורי, כלומר, אחרי זה היו מתקדמים כמחצית מגודלו של retracement המלא.
אתה צריך לשים הפסד לעצור לפחות בנקודת התחתון של פיבונאצ 'י פחות או ערך של מחיר בזמן בהצהרה לעיתונות. אתה יכול גם לנצל את העובדה כי במקרים רבים לפני מהדורת החדשות, את המהלכים המחירים בפועל ובמידה פחותה או תבנית אחידה.
זאת משום הסוחרים ממתינים לשחרור של הנתונים המוזכרים בסדר היום הכלכלי לפני שתחליט הצעדים הבאים שלהם. אם תוכל לאתר את הערוץ הזה, דרך מחיר תקרה (ההתנגדות), ועל התחתון (תמיכה), אז אתה יכול לקבוע את טווח נתוני המסחר שפרסמה את הנתונים. עם זאת, קיימת סבירות גבוהה כי המגמה מחיר היה נסחף לכיוון של התוצאה הצפויה על פי נתוני.
לדוגמה, אם בהודעה לעיתונות שהוציאה ארצות הברית צפוי להיות מספרי טוב, תוכל להתחיל יורו מול הדולר האמריקאי יש להתקין לפחות ברמה המינימלית ואת עד רמה מינימלית. אבל צריך לזכור כי לעתים קרובות מה שקורה "שווא נע" בתקופות אלה, אך לעיתים נדירות בצורה של התנועה לשנות לחלוטין לפני החדשות.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق